skräckfilmsmaraton!

PER haha vi hade ju glömt de dära eller hur ?!

Gårkväll blev lyckat fast att vissa svek ;) Nämen de var kul. De var jag Lena, Hannah, Sofia och Axel som hyrde tre skräckisar och bosatte oss hemma hos Lena eftersom hon var ensammen hemma! In i den andra skräckfilmen så hade Ida och Frejda också dykt upp och gjort oss sällskap. MEn iallafall mitt i filmen så hör vi ett dunkande på fönstret och de är inte lite, ALLA skrika och jag fick seriöst tårar i ögonen. Fyfan har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv. JO då var de jakob och hans idioter till kompisar som kom och skrämde oss. DÖ!!! Hoff nää fyfan så rädd jag var hela kvällen även när vi väl skulle sova så inbillade jag mig massa saker fyfan.. Nästan så att jag ville hoppa från balkongen!. På morgonen blev de ju självklart chips till frulle, fyfan så gott de är haha! Jag har räknat ut att om jag får barn kommer de se ut som ett chips !  Nämen de var som sagt en lyckas kväll :)!

Vid fyra for jag och kollade på fotboll Lira-Notas. Vi vann med 10-1. Underbart tjejer! GRYMT sugen jag är på spela, fan fan fan!  Aja nu ska jag fara till min tränare för att få massage, och lena vet vad jag tycker om de! Sen blir de hem och panik pluggga....  Vi ses puss!

Nu vet  jag Hanna vad du menar med de dära lilla extra ;)!


Kommentarer
Postat av: hannnad

Underbart Sara ;)

2009-09-13 @ 21:01:40
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0