What about everything we've been through?

Eftersom jag är ledig varje torsdag så drog jag till med en skön sovmorgon. Fast vaknade dock av mig själv klockan 2, kände att jag var tvugen att vakna för att jag måste göra religion läxan som jag inte fattar ett jävla skit av, hm ovanligt? nej...  Har verkligen inte fått en bra start på dagen, den har verkligen sugit.. Jag finner inte änns ord för de hära, fyfan..

Nä nu ska jag gå och äta nå sen försöka börja med min läxa innan min träning börjar.
De är verkligen de bästa som finns att träna när man mår dåligt!.     Någonting mer som är bra är att ringa till Tove när man mår dåligt hon får en att alltid må bra, de såg vi ju bara i boden! <3

Nä måste försök tänka positivt, har ju somsagt verkligen beställt en ny mobil nu eller hur Lena ;D hah!
Här är den!


Kommentarer
Postat av: L

Nämen är du säker? ;o haha

2009-09-10 @ 15:27:14
Postat av: Åberg

Far inte till boden nå mer sara, så kanske din mobil håller ett tag iallafall ;)

2009-09-10 @ 17:31:09
Postat av: Toveb

saknar dig babe <3

2009-09-12 @ 14:51:07
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0