I don´t know where i belong

Finner inga ord om vad som hände igår efter jag kommit hem från Tove...
Jag är så jävla besviken, nu fick jag verkligen allting bekräftat. Men de är som att jag fortfarande inte kan inse sanningen. Varför är de så? varför kan jag inte bara acceptera de?... Hade svårt att somna, vaknade även av mig själv tidigare än vad jag var tvungen, kände paniken av att kolla mobilen, och när jag fick se den så kunde jag verkligen inte somna om. De var som att jag bara ville gräva ner mig och försvinna.. Jag önskar verkligen att jag inte brydde mig men nu gör jag de och de gör så ont..



aja hämtade upp Tove innan skolan for förbi shell en snabbis och tankade, var helt i mina egna tankar då jag upptäcker att jag har tankat för mer än vad jag har pengar :o Tack gode gud att Tove hade pengar som jag fick låna! haha vad fan hade annars hänt? :o. Nu sitter jag här och är SJÖBLÖT och håller på frysa arslet av mig vill bara hem i sängen.. Men inte jag ska på lektion om typ 10 min, religion..........  hur fan ska jag klara av att koncentrera mig? ..  Nä blir att supa bort allt ikväll, längtar! nu blir de lektion.. hejs




I try going left but i don´t feel right no matter which way i turn


Kommentarer
Postat av: hm

fan så omogen du är

2009-09-04 @ 23:37:32
Postat av: Kungen.

Men sara då.. Först ser man dig i ingången och tänker "Nää, jag orkar inte prata med henne i kön" så hittar man dig inte sen! Var du på allstar hela kvällen ? : )

2009-09-05 @ 02:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0