Why won't this just all go away

gårkvällen spenderades i sunderbyn med Tove, Åberg, Alex och Amanda. Vi myste och tog de bara allmänt lugnt :) När jag och Tove skulle hem så slutade med att vi hamnade i Boden , haha fråga inte änns!  Men tillslut så tog vi oss då hem iallafall. Sov även hos Tove :)! Morgonen var jobbig ingen av oss var taggade att fara till skolan fast att vi bara hade två lektioner :o! Aja dagen gick väll ändå hyffsat snabbt. Efter skolan han jag bara hem en snabbis innan jag drog vidare på träning. Sprang lite och körde även lite fys!  Nu ligger jag här i min säng ny duschade och känner hur trött jag är. Så de blir en tidig kväll, så kanske jag för en gång skull är pigg i morgon? men de kan man ju bara drömma om. Nä nu ska jag forsätta att se film innan jag somnar. I morgon blir de en tuffdag, två träningar!  godnatt!

Tröjan jag fick av Johanna när hon kom hem från Turkiet, i miss you babe.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0