You lost us and now we are alone.

Skolan var verkligen skit, hängde inte alls med på lektionerna. Fick verkligen inte in nått i skallen! ... När ska detta ta slut?, när ska orken komma? Efter skolan mötte jag upp Tove och sa hejdå eftersom den nukkan far till stockholm i morgon, fusk! I allready miss you girl!  Sen blev de stor handling på G. Jag och Lena lagade ihop en gudomlig middag. Ni kan ju gissa vad de blev ;). haha japp kyckling med vitlökskroketter, vitlöksbröd, sallad-fetaost, gurka och paprika och sist men inte minst EN KALL COLA ;)!  Till efterrätt blev de ju självklart chips med dipp! eh jo... vi tar de här med nyttigt när du kommer hem från stockholm ist Tove ;p. De har blivit mycket skratt och tokigheter, like allways!  It´s nice to have you back <3 Kom hem bara för en liten stund sen, helt tyst i hela huset man hör bara stormen utanför, fan vad de blåser :o!  Nä ska nog krypa ner i min säng och försöka sova innan tankarna tar över..
jo juste hade ju nästan glömt att berätta att jag beställt en ny mobil, woho äntligen! bild kommer i morgon eller nå:)!

I miss you
and I don't wanna miss a thing..



Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2009-09-10 @ 11:34:40
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0