finns de spöken?

Gårdagen beskrev Lena jävligt bra så tar de hon har skrivit och klistrar in de hära ;p!

"Igår var det saralenacrazyalonetime som gällde! Våran dag såg lite ut såhär, kriminalvavdelningen - tacos - boden - PINSAMT - "sminkkurs" -  vattenmelon - fim. I morse sa vi våra tårfyllda farväl (krig) innan  gula faran rullade vidare"

Haha om ni bara visste vad vi gjorde igår, lika att ingen vet de än så länge för då hade vi nog inte haft nå kompisar kvar! :'D Men vad hade jag egentligen gjort utan dig Lena Josefsson? <3

Aja i morse så drog jag mig iallafall till Boden där jag fortfarande är. Får se när jag drar mig tillbaka till skit Luleå igen. Nä nu ska vi mysa och se film. Får se om vi får se filmen ifred utan att spöket ska komma och störa, jag är rädd..., ses puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0