Jag älskar dig!

  • Min mamma är helt underbar, hon måste ju vara den bästa mamman som finns. Glöm aldrig att jag älskar dig <3 Igår tvättade hon min bil, idag hjälpte hon mig att storstäda mitt rum plus att hon har tankat min bil lite mindre än halva tanken och så har hon hjälpt mig att beställa turkiet resan, så nu är den äntligen betald!  Nu är de bara 45 dagar kvar tills vi åker :o!!!!!!!!!!!!!!! galet vad jag längtar! Är helt slut efter våran storstädning så ska gå och basta innan jag lägger mig och försöker sova, har så mkt i mina tankar just nu så vi får ser hur de går...
De får inte vara sant de får inte vara sant de får inte vara sant
Jag ber till gud, jag klarar inte av de :'( ..

Kommentarer
Postat av: Albinragne

I like this site. Keep it up!

2011-04-27 @ 13:20:58
URL: http://albinragne.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0