Livet är fan orättvist.

  • Igår blev de skräckfilms dags med Lena som kom till Boden. Men innan de så for jag och Adam och åt en liten romantisk middag på max ! awesome.  Sedan for vi hem och städade upp lite innan Lena kom :)! Hur perfekt är de inte att se en skräckfilm om spöken när vi är i en lägenhet som spökar, jag tror vi alla höll på skita på oss. Även Adam hoppade till haha :')! Sen for Lena hem och vi myste på tills vi somnade.  De bästa som finns är fan att vakna upp brevid min älskling <3
Min dag har än så länge sugit röv, sämsta på länge. Är i Luleå nu och luleå suger röv, Sverige suger röv, vissa människor suger röv. De är fan dags att flytta! Aja Min kväll är iallafall räddad så ska ut på äventyr nu, woho bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0