Tankarna tar över..

Jag orkar inge mer, känner att jag håller på att åka ner i en djup depression.
Tankarna tar över, allt blir bara jobbigare och jobbigare. Jag håller på falla isär totalt.
Känns som att jag har ramlat ner i världens djupaste och svartaste hål och att jag aldrig kommer orka ta mig upp igen. Många sömnlösa och dåliga nätter då jag vaknat upp mitt i allt av all den panik och ångest jag har inom mig. Känner mig ensammast på jorden fast att jag vet att jag har underbara vänner som finns där. De går inte att förklara, de går inte att tänka positivt. Längtar inte änns till Turkiet resan och då är de verkligen nå fel....
De blir bara sämre och sämre. Vill bara kunna rensa bort allting från min hjärna glöm allt bara för en sekund, känna hur de känns att vara glad igen utan att behöva låtsas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0