Bloggggggg

Varför har de blivit så jävla tråkigt att blogga?
förut bloggade jag fan flera ggr om dagen och nu kanske jag gör de en gång i veckan, MAX!.
Är de kanske för att man börjar bli gammal eller är de bara för att man inte orkar skriva om sitt liv för alla?
Eller jag kanske bara är en upptagen människa som har bättre för mig än att sitta vid en dator och blogga, haha aa de finns många teorier !
Nämen tänkte iallafall ta mig tiden att skriva om mitt intressanta liv!
Är hemma i luleå nu har faktiskt varit se sen  i fredags och de känns, saknar min älskling!
Igår hängde jag med Lena, alldeles för länge sen!
Idag har jag varit på stan med Tove och fixat massa saker, skönt!
De är som Tove säger man måste ju fixa saker nu när man inte jobbar, haha.
Nä ska snart upp till Tove igen blir nog att sova över där med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0