Gotta keep my head held high.

Fredagen vet jag inte riktigt om jag vill prata om eller vad säger du Lena?
De måste ha varit de sjukaste jag varit med om på länge, vem fan sjunker så lågt?
De roligaste var ju ändå hur kvällen började, när vi låg i Lenas säng åt chips, dipp och drack cola medans vi lyssnade på "hemlig artist". Jag skämdes!  Senare lyckades Lena köra mot rött och krocka i en bil! men de hade väll varit lika att vi hade dött haha.

Aja for till Adam i lördags och myste på med han. Drömde världens jävla mardröm, hur läskigt som helst när!
Har fan inte drömt en mardröm sedan gud vet när, as wierd!
Aja på morgonen var de ju då alla hjärtans dag. Vi drog till någon backe här i Boden med några stycken och grillade, åkte tefat, pulka osvosv mysigt men lite små kallt annars har vi inte gjort så mkt förutom ätit en mycket god middag hemma hos hans mamma, awesome!

Nä nu ska jag gå och mysa ner mig i sängen med min sötnos :) hoppas ni har haft en bra dag!
pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Lena

JAG HAR INTE KROCKAT!!!

2010-02-14 @ 23:25:06
URL: http://www.lenajosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0