I'll keep you locked in my head

I tisdags hade jag så jävla tråkigt hemma så min underbara vän Lena kom och hämtade upp mig och vi for hem till henne och såg film och åt SP, chips och drack cola, underbart gott <3! Vi hade bara en lektion på onsdag så jag, Lena och Sofia gick och fikade  innan dom gick och handlade och jag sprang snabbt och pussade på min
pojkvän!  Sedan begav jag mig till Måttsund med Hannah där Sofia och Lena hade lagat tacos till oss.  As gott!
Efter middagen skjutsade vi Sofia till bussen och vi började genast att busa!
Kvällen bjöd på många händelser och hur mycket skratt som helst, exakt de jag behövde <3
Nu väntar vi bara på dig Andre, men jag tycker de är mycket snack men lite verkstad! ;)

Aja nu händer de inte så mkt jag och Hannah ligger och myser i soffan hemma hos Lena medans hon är hos tandläkaren. Nä orkar inte skriva mer skriver sen bye !

Fan vad jag vill ha sommar nuuuu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0