I can't keep my eyes off of you

Igår blev de att jag Adam och några till for och handlade tacos och som efterrätt "bakade" vi världens godaste chocklad kaka,  den var grym! ;D.  Vi tog de bara lugnt såg tv osv innan alla drog och vi somnade :) Vaknade först av att Adam hade panik över att de var så varmt så att han var tvungen lägga sig på soffan, haha !  Men somnade om och vaknade upp av att jag inte kunde andas!
Klev då upp och gjorde lite tacos som vi åt till frulle innan "vi" städade lägenheten ;)
haha sen blev de bara massvis med mys innan jag for hem <3!

Sitter iallafall nu och väntar på att få skölja ut min färg i håret, kommer bli blond igen!
aja ska gå och skölja nu skriver sen! pössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0