You are my guy

Mina senaste dagar har jag spenderat hemma hos Adam :)
Igår så skröt Adam om att han lätt skulle vara vaken hela natten och se Sverige - Finland matchen. Men vem tror ni däckar om inte han själv? Jag fick fan dra upp han och prata med han hela tiden för att han inte skulle somna! haha jävla mes. Själv var man vaken hela natten plus att efter andra perioden så for jag till skolan och under vårat hål for jag och Maja på ett boxningspass plus att vi körde lite mage efteråt, hurtiga och duktiga som vi är! hahaha dock gjorde vi bort oss lite men tur att Auland kom och ordnade upp alltind, bra gjort Auland (y);D!  Nä sen var de innebandy på idrotten och sedan hem duscha och fixa sig sedan vidare till Boden där jag är just nu :p
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på de återstår att se, allt kan hända, men nått som är säkert är iallafall att vi ska se ice age 3, wohoo ;D! Har ju fårr SPORTLOV NU! ÄNTLIGEN!
Nä nu ska jag göra han sällskap framför tv:n, Family guy ;D !


Kommentarer
Postat av: sofia

haha skola på onsdag? ;)

2010-02-22 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0