19 år.

Då börjar kvällen gå mot sitt slut och jag är hel nöjd med dagen
Förutom de som jag skrev i förra inlägget så har jg fått
- Pengar
- Pengar att fylla på mobilen
- POPCORN ;)
- Överdrag till täcke (kommer inte på vad de heter, haha)
- Pengar till att klippa mig (äntliiigen)

..och än är inte kvällen över nu ska jag ta min gula bil och fara ut i snöstormen och köra hela vägen till Boden, frågan är bara hur fan de kommer att gå, jag är livrädd ! Men den som överlever får se. Jag kommer då alltså att dö.. fyfan kommer köra 40 hela vägen. Nä nu ska jag säga hejdå till dom som är kvar och sen ta ett rejält farväl av min familj innan jag bär mig ut i stormen!..

TACK ALLA FÖR DOM FINA PRESENTERNA :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0