Everyday with you make me feel so good

Igår efter skolan for jag till Boden. Fan vad jag hade saknat honom, de behövdes för att få mitt humör på topp igen <3
umgicks med han, Niklas och Morre ett tag innan jag och Adam drog hem till han och åt fläskfilé och potatisklyftor med beasås, muummms ! Låg och mös ett tag innan vi drog till Morre och såg film med han och Sandra :) myspys! Sedan for vi hem och sov :)! Vaknade av att jag var ännu mer sjuk, täpp i näsan och kunde knappt andas.. :/  och självklart hade jag ju slut nässpray.. men tack gode gud att Adams mamma hade! sedan smorde även Adam in mig med vick salva och då kändes allt mycket bättre :)!  mös på där ett tag innan Adam lagade mat innan jag for och jobbade, sötnos!
Var inte alls taggad till att jobba helst inte när jag är sjuk , kände mig sjukt hängig, snuvig, febrig och allt, ville bara dö.. Skönt som fan att de är över iallafall nu ligger jag i sängen och ska snart gå och ducha sen ringa Adam innan jag  somnar in i en djup sömn :p!

VAFAN KAN JAG INTE LOGGA IN PÅ FACEBOOK FÖR ?!
NÅGON ANNAN SOM INTE KAN DE?...


4 månader och 1 dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0