Första dagen avklarad!

Tror inte jag var den enda igår som hade problem med att sova? 
Man är ju van att man lägger sig kring 4 typ, så inte undra på att de är svårt att försöka gå och lägga sig klockan 12 :o..  Aja första dagen på skolan är avklarad, nu är de bara 987678976789 dagar kvar, yey (Y). Första dagen på skolan och jag och Lena har redan hunnit göra bort oss två ggr.. haha jag skäms! 

Nä annars ligger jag i sängen och tar de lugnt, funderar på att ta mig en lång promenad ikväll med hunden, men vi får se hur de blir mer de :) 

Måste även få gratta soffipropp till körkortet, you made it. GRATTIIIIS! :D:D
Fan vad du ska få köra, hehe ;).

Fan vad jag längtar tills vi ligger på stranden med en kall drink i handen och lever livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0