I wanna give you what you need

Tro de eller ej men jag har faktiskt klarat mig en match utan att äta ett skit onyttigt, galet! jag förstår om ni är chockade för de är jag :o Fattar ni, jag åt inte ett skit, ni borde vara stolta över mig! Fast att jag just nu sitter och äter en påse smörpopcorn, geisha, en påe gott och blandat, en påse mini bubblizz och självklart cola! Men de förtjänar jag efter att jag var så duktig och inte åt nå :)! 

Nyåret startade mycket bra.
Första dagen på de nya året spenderade jag med min söta pojkvän, underbart :) <3

Ny ligger jag bara och tjockar i sängen som vanligt, men ska faktiskt och gymma i morgon!  Nä nu ska jag forsätte se filmen "I think i love my wife". Hejdå pusspuss.


Kommentarer
Postat av: åbbbe

okej, löftet är brutet...du fick inte äta nånting som kom från hockeyn (läs: smörpopcorn och allt annat skit du nämnde i inlägget). Därför ska du utföra ditt straff första skolveckan ;)

2010-01-03 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0