I want to be the one to walk in the sun

Jo Per men ni vågar bara inte erkänna de töntar ;)!

Gårkvällen har jag inte änns nå ord för så jag lämnar den åt sidan!
Förutom att jag måste säga tack till Lena Josefsson som räddade min kväll, du är guld värd honey <3
Vaknade upp hemma hos Lena med Hannah där vi direkt gick och forsatte att redigera våran film :)
och efter många många många timmars arbete så är den äääääntligen klaar , så ni får snart se den, woho! ;D
Vet att ni längtar, speciellt du Adam ;)

Men nu är jag iallafall hemma.
Sitter och väntar på att bastun ska bli varm sedan så ska jag äntligen få ta mig min dusch, som jag har läängtat, ni förstår inte.  Fan vad jag kommer att njuta. Galet !!
Sedan blir de sängen för min del, skola i morgon....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0