just hold a smile

Fyfan så sköönt de var att sova, galet!
Nu har jag nyss ätit tacos, grymt gott var de.
Så nu är jag mätt och belåten, för mätt typ :o.
Nää nu ska jag möta upp min hemliga beundrare, (som beundrar mig mest i hela världen;) ) på kvantum och inhandla massa saker, funderar faktiskt på att köpa satsumas, eller vindruver!  Japp funderar helt enkelt på en nyttig kväll, men vi lär väll se hur de går när jag väl är där och ser allt onyttigt! ..  Nä nu ska jag be mamma köra in mig!

Måste även få säga hur mkt jag hatar vintern, kylan och LULEÅ! Kan någon jävel ta mig till ett land med sol och +25?.  De är ju hur länge kvar som helst innan vi drar till Turkiet på studentresa,  hur ska jag orka vänta till dess? gaah blir galen, HATAR VINTERN!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0