träning träning träning, nu jävlar!

Heeelt jävla död i min kropp...
orkar knappt lyfta ett glas utan att mina armar skakar..
Ring mig den dagen jag orkar upp i morgon, träningsvärken kommer ju fan vara enorm!
Aja nä ska fan gå och lägga mig nu, måste vila upp mig till i morgon för i morgon blir de
Vattengympa - spinning - core! Nu jävlar ska fläsket bort, och den snygga kroppen fram!
De roliga i morgon är ju att Johanna Nilsson ska med och plågas ,  kan ju bara berätta att jag kommer njuta att se henne dö en långsam död, haha  ;D!

Nä nu sängen, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna ;)

Jag tror faktiskt det kommer gå... jätte bra! Jag har den rätta fysiken, jag kämpar tills jag stupar.... typ, eller kanske inte.

2010-01-18 @ 23:01:14
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0