Varje steg för oss närmare varann

Dålig uppdaterng, men har inte varit hemma.
På kvällen i onsdags for jag till Boden och har varit där ända fram till igår.
Har hjälpt snyggingen och flytta sedan så invigde vi lägenheten med att sova där, myspys :).
Igår for jag till Hannah där Sofia och Lena också var. Tanken var att vi skulle på cleo, men var inte alls pepp på de så bestämde mig att bara hålla dom sällskap ett tag, men så blev de inte riktigt ! idioterna tvingade mig att dricka ändå  haha! och mer från kvällen vill jag inte änns prata om, fyfan haha !!

Aja nä nu ska jag fixa mig och sedan dra mig till Boden :)
Ska höra om vi kan beställa en pizza, as gott ! (a) ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0