Vi är alla lika men på olika sätt

Lördag: Drog en spontan tripp till Hannahs stuga (Lena, Andre och Viktor var också där).
HAHA galet, nämen de var kul ! Lyckades köra fast TVÅ gånger. Åh den där jävla Viktor..
Förstår verkligen inte hur man lyckas, men han fick då träníng när han fick skotta upp bilen själv!
HAHA åh tyckte nästan lite synd om han.

Kom hem på söndag, då fixade jag mig snabbt innan jag drog mig till Adam.
Vi låg och mös ett tag innan snyggingen bjöd mig på max, hehe (A)..
Sedan såg vi på Johan Falk och tog de lugnt innan vi somnade in :)

Aja nu ska jag gå över till mamma och hämta lite grejjer, syns puss!
Måste även tacka Johanna Nilsson som orkade ställa upp på min fotoläxa, well done! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0