without trust, there´s no love

Japp, de blev en mycket tidig skoldag. Slutade kring 11 !
hur skönt som helst. Jag plus tjejorna promenerade då in till stan för att ta oss en macka på sub, japp ni läste faktiskt rätt vi dissade max :o....... Gick även och köpte nötter som jag gick och knaprade på ist för godis! NU JÄVLAR är jag på G ;D inte nog med de jag och Tove for sedan till Helex, fixade mitt kort där plus att vi körde ett IW pass, och jag skämtar inte när jag säger att jag var helt död efter uppvarmningen. Jag har inte varit med om nå jobbigare på väldigt väldigt länge! Var helt slut. Lyckan är fan ångbastun efter passen, fyfan de är de bästa som finns att efter ett hårt pass lägga sig och dö i ångbastun! 
Tror aldrig jag varit så otränd som jag är just nu, de är hemskt! Men de är färdig lekt nu. Jag och Tove ska ta tag i detta!

Efter träningen for vi hem till Tove och åt bannan i fil plus mackor och såg PH.
Ni förstår inte hur mycket jag har skrattat åt Tove idag, de är helt sinnessjukt! hahaha påväg till Helex och ja haha nä orkar inte änns förlara men de var satans kul!!! :'D

Ska snart gå och lägga mig är helt slut i kroppen. Börjar 09.55, har bara historia i morgon, lovely! <3

Kommentarer
Postat av: tove

"käft och stäng dörren!" HAHHAHAHA

2010-01-13 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0