Would you tell me how could it be any better than this

Spinningpasset var hur jobbigt som helst trode jag skulle drukna i mitt eget svett, haha nämen allvarligt fyfan för spinning! Men fan vad stolt man är över sig själv när passet är klart !  Efter passet ska vi inte änns tala om för jag har nog aldrig skämt ut mig så mycket som jag gjorde då, fyfan jag visste inte vad jag skulle ta vägen eller göra fick panik! Ville allvarligt ... Men tröstade mig med att de kan hända alla sådeså ÅBERG OCH PER, kunde lika gärna hänt er ! haha.

Nä nu har jag nyss ätit tacos, galet gott !
ska fixa klart mig innan jag drar mig ut på äventyr.
Känner på mig att kvällen kommer bli galen, woho!
plus att mitt humör är på TOPP , inget kan fan bli bättre just nu! :D

Måste även berömma mig själv hur duktig jag varit idag, idrott, gympass, spinningpass (y)
nu är jag på G!



Kommentarer
Postat av: Per

nej sara, det skulle aldrig hända oss!! inte ens nästan! ;)

2010-01-17 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0