Att få somna tätt intill dig är de bästa som finns

haha när jag väl har kommit igång med att blogga så skiter jag i de lika snabbt, bra jobbat!
Har ändå inte hänt nå speciellt alla dagar ser nästan likadana ut nu när man är arbetslös haha.
Har sett fotboll, spelat fotboll, varit på boden alive, umgåts med min älskling, blivit väldigt besviken på vissa människor, varit på IKEA, skämt ut mig, varit ute och sprungit osvosv!
Är hemma i luleå nu, känns skönt att komma hem när bilrutan är lagad, halvfylld tank, och städad bil :)
plus massa gofika eftersom min älskade mamma fyller år idag, grattis <3<3.
Ska ringa min baby nu innan jag går och lägger mig ska upp tidigt i morgon :)! Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0