sleeping in my car.

På onsdagen for jag till Boden igen där älsklingen bjöd på kina/thai mat för att "fira" 10 månader :) <3!
Var där fram till fredag då jag och Tove for en snabbis till stan innan vi for hem och panikpackade kläder och allt möjligt, de var dags än en gång för trästock!  Denna gång var de jag, Tove, Hanna och Johanna som drog iväg med gulbilen min.
Förra året ägde trästock, detta år ja nä jag finner inga ord.
Men självklart så hade ju helgen sina bra och roliga stunder också men långt ifrån förra året!
De jag upplevde på lördagen var bland de hemskaste jag någonsin varit med om i hela mitt liv, och när ingen förstår gör inte saken bättre heller...
kunde de inte bara ha varit lika bra som förra året?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0