Everybody needs to be loved to feel complet

Igår fick jag ett samtal, ett samtal som jag verkligen inte gillade. För de samtalet innebar jobb!..
Så just nu vikarierar jag på HSB i fyra veckor framöver, 7-16...
Så då var de alltså bara att vakna 05.30 i morse och 06.15 satt jag på cykeln och hojjade in till stan.
Kan ju säga att den hära dagen har varit den värsta dagen i hela mitt liv och de här är bara FÖRSTA dagen, ska vara där i 27 dagar till...... snällla gud hjälp mig!
Tanken av att jag kommer få rätt mkt pengar hjälper inte änns i detta läge.
haha nä får försöka kämpa så länge jag orkar!
Humöret blev iallafall bättre när jag fick nya underkläder och en hårfärg av mamma, så nu har man nyfärgat hår :)!
aja nu ska jag sova, godnatt!
saknar min pojkvän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0