Livet leker

Som ni kanske märkte han jag inte blogga just innan vi for och har inte hunnit blogga sen vi kom hem heller de har varit ett fullt pådrag hela tiden tills nu! då jag äntligen har en lugn stund för mig själv då jag slipper känna yrsel och illamående ;) haha. Nämen Turkiet - en oförglömlig resa! Fyfan vad kul vi har haft de helt jävla underbart! Men de har inte varit så dåligt här hemma heller förutom då vädret! Men balen var hur mysig som helst, är hur glad som helst att jag fick uppleva balen med tsm med min älskling och studentveckan har varit great (y) !  Har dock råkat tappa bort ALLT mitt smink ........ de suger röv!  Nää nu ska jag slänga in mig i bastun och bara njuta och försöka tagga upp till i morgon :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0