Beslutsångest!

SaraLarsson säger:
HAHAHAHA
jo påtal om nå annat
så funderar jag på bli blond igen....
Lena säger:
oh shit hjälp mig.
SaraLarsson säger:
hahahaha
men den här gången är jg allvarig
Lena säger:
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
¨nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
SaraLarsson säger:
Du  mår ju inte bra
Lena säger:
DU MÅR INTE BRA!
SaraLarsson säger:
vadå?SaraLarsson säger:
SaraLarsson säger:
HAHAHAHA
jo påtal om nå annat
så funderar jag på bli blond igen....
Lena säger:
oh shit hjälp mig.
SaraLarsson säger:
hahahaha
men den här gången är jag allvarlig
Lena säger:
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
¨nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
nej
SaraLarsson säger:
Du  mår ju inte bra
Lena säger:
DU MÅR INTE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0