It keeps playin' in my mind.

har storstädat min bil idag, (kommer bilder då jag lagt in dom på datorn) blev riktigt bra. Skönt att få bort allt jävla skit som fanns i den. Nu luktar den som blommor och glänser som solen ;)!  Mycket bra jobbat av mig! Sedan har jag även varit och jobbat, moneymoneymoneymoney... De är de enda jag har i skallen när jag står där, tänk pengar! De har verkligen börjar bli riktigt tråkigt att jobba där, kanske beror de på människorna som jobbar där, who knows..  Vill bara att hockeyn ska ta slut så att jag kan sluta äta så jävla mycket onyttigt!.

Aja nä ska lägga mig i ett bad och rensa tankarna.
Träningsvärken efter boxningen är inte att leka med i morgon blir de spinning, core och indoor walking, haha kill me. Kommer allvarligt att dö! Men de blir nog bra de med! (y).

jag igår innan boxningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0