thanks dude, thanks!

  • Engberg säger:
pratat nått mer med lena ?
SaraaaL.blogg.se // säger:
mhm lite, men vill inte förstöra deras resa..
Engberg säger:
vad då för resa?
SaraaaL.blogg.se // säger:
dom är ju i stockholm
Engberg säger:
jahaa..
SaraaaL.blogg.se // säger:
mjo...
im all alone
Engberg säger:
så det är min skylldighet alltså att tröst äta geisha och dricka cola med dig och bjuda hem dig och ha kudd krig ?
Engberg säger:
pratat nått mer med lena ?
SaraaaL.blogg.se // säger:
mhm lite, men vill inte förstöra deras resa..
Engberg säger:
vad då för resa?
SaraaaL.blogg.se // säger:
dom är ju i stockholm
Engberg säger:
jahaa..
SaraaaL.blogg.se // säger:
mjo...
im all alone
Engberg säger:
så det är min skylldighet alltså att tröst äta geisha och dricka cola med dig och bjuda hem dig och ha kudd krig ?
Engberg säger:
kan du massera min rygg och prata ut. för vissa är det sånt ni gör?
  • hahahaha tack för skrattet de behövde jag verkligen, ler fan än! (y) ;p
du är som du är när du inte blev som du skulle, men jag gillar dig ändå vännen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0