we had our time but it´s over now

  • Jag är stolt över mig själv, satt halva natten med mitt jävla tal som jag skulle prata om idag. Var så nära på att skippa hela skiten men gjorde ändå klart de och for och gjorde bort de! SKÖNT. 2 kilo lättare bara 38 kilo kvar.
Efter att jag pratat klart gick jag på stan och belönade mig själv med att shoppa lite kläder, lenas kommentar till detta var "Nämen de är lugnt du behöver inte följa med till Turkiet!"  oavsett vad som händer så SKA jag med till turkan så är de bara, så du kan räkna med mig ;).
  • Efter shoppingrundan så for jag och tränade 60 min bodypump. Jag ångrade mig direkt då passet började. Efter att ha varit helt död efter dom tre passen jag körde igår så kan jag ju berätta att de inte blev bättre av detta, haha. Är helt jävla DÖD! Nä nu är de storstädning av mitt rum som gäller innan jag far och jobbar! Fan vad jag är DUKTIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

se duktig flicka! :)

vad jobbar du med föresten ? :)

2010-03-25 @ 19:02:17
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0