Ingen längtan alls..

De har varit en seg och mycket jobbig dag, har fått kämpa mig igenom den!
Men har iallafall varit på storheden med mamma och fixat min bikini så den är redo inför turkan.
Sedan har jag även påbörjat min packning lite (y) Egentligen så borde jag längta som fan tills vi åker men just nu så känner jag ingen längtan alls... Hoppas allt hinner bli bättre innan vi far annars vet jag inte vad jag gör.
Har iallafall sett två filmer med mamma, Sandra, Frank och Pontus, instängd 2 och den nyaste beck! Tummen upp för båda :) (Y).  Nä är helt slut i både kropp och själ, så ska krypa ner i sängen och ringa till Adam innan jag försöker somna, få se hur mkt sömn jag få inatt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0