Lång dag

Känns som att dagen aldrig tar slut!
Klockan ringde 08.30 i morse kämpar mig upp ur sängen fast att jag mer än allt annat bara vill lägga mig ner igen med min älskling, men icket sätter mig i bilen och kör mot sundebysjukhus. Efter mitt besök där for jag hem och slumrade till i några timmar för nästa gång jag vaknar då är de middag, sen for jag och mamma på storheden och kikade lite innan vi for hem och jag for ut och sprang 5 km så nu sitter jag är nyduschad och helt slut :)! Varför har jag blivit så himla lat? Jag blir rädd för mig själv ingen självdisciplin alls.. Nä ska lägga mig och se nå på tv sen ringa älsklingen. Pusshej
jävligtjävligtjävligt sugen på att göra en ny tattooo men ring mig den dagen då jag har råd med de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0