Personligtränare - check!

Ja då var man hemma i luleå igen då, kommer knappt ihåg sist då jag var hemma!
Jobbade på luleåhockey igår de var de som var anledningen att jag var tvungen fara hem.
Luleå vann, vilket mirakel! (y)
Efter jobbet for jag hem var helt slut i kroppen, la mig i sängen och slog på tv:n. Kändes alldeles tomt ingen Adam där som pussade på mig eller höll om mig. Länge sen jag sov så här dåligt som jag gjort inatt, jävlig jobbigt..
Aja påtal om annat så har jag varit och fixat en personlig tränare, fick tipset av min gamla goda träningskompis Johanna Nilsson. Så i morgon börjar jag och johanna våran kamp mot ett bättre liv, men vet inte riktigt om vi kommer få de, hört att träningarna kommer vara förjävliga....
Nä nu ska jag äta nå sen så ska jag nog vara en duktig flicka och städa mitt rum och gå på en lång prommis med hundarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0