Saknaden är så stor

Varför kan man inte bara vinna flera miljoner kronor? Varför ska de alltid vara dom som redan har pengar som vinner ännu mer pengar? De är så jävla orättvist! ..

Nä ska fara tilll babys lägenhet sen blir de att hjälpa min syster att flytta!


"Kommer aldrig att glömma våra sjuka tider, har nog inte så sjuka minnen med någon annnan som jag har med dig. Vi var fan inte friska någonstans, men de var de som var så jävla kul med oss.
Du vet att jag också alltid finns här, kommar alltid att bry mig om dig sara. Jag vet att du har det jobbigt nu, men du tar dig igenom det.
Efter regn kommer solsken. Det är bara att kämpa.
Och du kan alltid ringa mig om du behöver snacka. Kommer aldrig döma dig för något du gjort eller något som hänt.
Jag älskar dig ♥"

Du får mig alltid på bättre humör, du är bäst och värd mer än guld och för mig kommer du alltid vara som en syster! Du är den som aldrig har lämnat mig eller svikit mig oavsett vad. När alla andra har gått så har du alltid stått kvar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0