Du är de bästa jag fått

Jag börjar med att säga tack
Du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt
Du är min livsglädje, du är min medicin.
Du är min och jag är din
Du är en ängel, ena halvan av min kropp
Du är den bästa killen som jag nånsin kunnat fått
Du är den jag alltid har önskat att jag har haft
Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.

Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på.
Att jag aldrig lämnar dig, ja det är någonting jag svär på.
Jag ska älska dig tills dagen då jag dör.

Jag lovar i mitt hjärta står de massa lågor i brand och det är lågorna som brinner för de du ger
Du tror att du vet vad jag känner, men jag känner så mycket mer.
Utan dig bredvid mig baby så tappar jag min balans.
Du är glöden som brinner, du är allt som jag ber om.

Du finns alltid där när jag behöver dig,
du är de bästa jag har ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0