Djupaste och de mörkaste vattnet i universum!

Mitt humör har sjunkit till 0 , som jag skrev på facebook "mitt humör ligger verkligen på botten på de djupaste och mörkaste vattnet i universum.."  och så är de verkligen just nu!
Just därför känner jag att jag måste skriva av mig lite här på bloggen, inte många som bryr sig men tro mig jag bryr mig lika lite!
Förstår ni vilka jävla människor de finns här i världen? Helt galet hur vissa beter sig och hur dom är som person. Personer som inte klarar av att leva sitt egna liv utan måste bry sig i andras liv, vafan är de för fel på sånna människor helt ärligt? Nä de är en jävligt konstig värld vi lever i och hur vissa människor blir födda, usch!
Och har ni tänkt på en till sak, livet går fan ut på att vänta vänta vänta och åter vänta. Man ska alltid behöva vänta på nå, om de inte är de ena ja då ska man behöva vänta på de andra och jag HATAR fan att vänta de är de värsta som finns! Nä nu ska jag gå och städa och försöka bli på bättre humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0