lovar inget

Jag skiter i den där jävla listan som jag började med!

Haha min blogg har verkligen blivit en depp blogg har jag märkt ska försöka ändra på de, men lovar inget!..
Aja idag har jag , eller vadå jag kanske ska säga vi (jagochadam) eftersom jag har flyttat hit nu typ. Ja men iallafall vi har väl inte gjort allt för mkt sov alldeles för länge sen har vi väl bara varit hemma hos feffe och tagit de lugnt med lite folk! En lugn lördag med andra ord.
Finns väl inte så jätte mkt att skriva egentligen förutom att jag ska försöka ta upp bloggandet igen eftersom min andra halva Tove Barsk har tagit de stora steget och flyttat till Norge, så att hon vet vad jag gör om dagarna för jag vet att du vill veeta de min lilla reen ;p! Saknar dig grymt mkt vem fan ska nu mata mig med gräs hade du tänkt dig?  Måste spara ihop lite pengar så jag kan ta mig och hälsa på dig. Hoppas att du får de bra där borta och SKÖT om dig :) <3

Nä nu ska vi ladda ner någon film och bara mysa byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0