Lite tankar.

De är mycket som har hänt på mindre än ett år. Förstår inte hur allt har kunnat hända på en sån kort tid?
2010 började bra men slutade på ett sånt sätt som jag aldrig trodde att de skulle sluta. Har upplevt så många olika känslor tänkt tankar som jag aldrig trodde jag kunde tänka, gjort saker som har förvånat mig själv över att jag gjort. Mist många underbara människor som jag trott ska vara vid min sida föralltid, men de sägs ju att de är mening med allt här i livet. Har fått nya helt underbara vänner som jag är så glad över, vad hade jag gjort utan er? och de underbara med er är att ni verkligen förstår mig!

På en sån kort tid har de blivit stora förändringar i mitt liv som har fått mig att bli en annan person men alla förändras ju, så är de ju bara. Brukar tänka tillbaka på hur allting var förut och hur mitt liv såg ut för bara ett år sen, klart man saknar vissa saker men jag ångrar faktiskt ingenting. Allt som har hänt på drygt ett år har fått mig att inse mycket och har även lärt mig mycket.

Men de stora pluset i mitt liv är ju min pojkvän, hade inte klarat av någonting utan han. Han har blivit min bästa vän, min andra halva och hela mitt hjärta! Han lärde mig att älska, trodde inte man kunde älska en människa så mycket som jag älskar han!

Nä nu ska jag sluta tönta mig och ta mig en lång promenad till Sandra
Aja hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0