HAHA att man aldrig lär sig :o

De är inte bra att vänja sig så mkt att sova med någon annan som jag har vant mig för när man väl ska sova själv så går de verkligen inte. De måste ju vara de tråkigaste som finns att sova själv :o !
Aja nu har mamma stoppat i slingmedel i håret så ligger och väntar på att få skölja ut de, medans trycker jag i mig årets förta semla ; )!
Har redan börjat ångra vad jag har börjat göra med mitt hår men de gör jag ju alltid så vi får se då hur de blir om jag färgar tillbaka eller om jag ska köra på de här :b!

Väntar även på att Tove ska vakna till liv så att vi kan utföra de vi planerade igår :)!
nä nu ska jag forsätta att trycka i mig min semla byyyyeeeeeee!


Datorn laggade ihop totalt så de där inlägget skulle ha kommit ut på bloggen för någon timme sen men den lyckades inte så orkar inte skriva om de så de får stå. Men har iallafall sköljt ut slingorna från håret nu och jag säger bara HAHAHA, man lär sig aldrig av sina misstag nu måste detta fixas SNARAST jobbar ju fan i morgon  hejså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0