Luleå hockey

Varför ska Luleå hockey alltid göra så jobbiga matcher så att man måste sitta och vara nervös hela tiden?
Men jag måste erkänna de att jag är grymt imponerad över hur långt Luleå har kommit, hoppas bara att dom forsätter så här!
Dagen då , den har varit helt okej. Vaknade kring 14 tiden fixade till mig lite sen drog jag och baby på stan därefter till hans mamma och umgicks sen var de mat dags och då var de bara att fara och handla och ställa sig framför disken medans älsklingen lagade mat (mjölkstuvade mackisa, korv och ägg). Sen blev de matkoma framför luleås fantastiska match, och som den toppentjej som jag är masserade jag Adam under matchen :)
De har alltså varit en helt vanlig dag, så nu ska vi slänga oss framför en film :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0