I'm all alone and I just need you now..

Vissa människor kommer jag nog aldrig förstå mig på vissa är så patetiska så man vet inte om man ska skratta eller gråta! Herreguud..
Är iallafall i Luleå nu för ovanlighetens skull, men tänkte att jag måste ju hälsa på min underbara familj. Men innan jag tog mitt pick och pack och drog till Luleå så svängde jag, Sandra, Beccy och Elin förbi S-sjukhus och besökte Sandra! Krya på dig gumman <3
Sen han jag bara snabbt hem och kasta i mig mat innan jag for till min syster och bastade med hon och hennes kille!
Så nu har man äntligen landat och ska försöka sova eftersom man ska upp tidigt i morgon, men vet ju att de kommer ta ett bra tag innan jag somnar. Blir fan bara jobbigare och jobbigare hur fan ska jag klara mig? ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0