13 dagar

Har nyss kommit hem efter att ha varit och ridit med Linda, åh gud vad kul de var!
Saknar fan tiden då man verkligen bodde i stallet. Får se hur de blir, blir nog att fara och rida fler gånger :D!
Nä nu funderar jag om jag ska idas fara på gymmet eller om jag ska lägga mig och sova ett tag, vaknade trots allt i natt av att halva jag låg på golvet? :s Så är lite små trött i ögonen. Går nog och vilar ett tag och inväntar att Sandra ska komma hem från sitt jobb så kan vi gå och träna tsm :p!
Så blir nog att lägga sig framför en film nu med en vaniljbulla, jag och sandra har ju varit vaken halva natten för att vi har bakat haha awesome!
Nä nu ska jag dra och sluta sitta här och skriva massa dynga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0