Känns som att jag är den enda som inte kan sova.

Om några timmar har de precis gått en vecka sen då jag var hur glad som helst, dagen/natten/ morgonen var de underbaraste på väldigt väldigt länge, jag njöt och mådde bra, trängde bort klumpen i magen och levde bara för stunden och njöt av livet. Hur underbart som helst. Men de tog inte lång tid innan klumpen i magen kom tillbaka och allt var som vanligt igen. Allt gick så snabbt, nu i efterhand kändes allting som en dröm, en underbar dröm som jag aldrig ville skulle ta slut. Vill bara sluta mina ögon och ta mig tillbaka..
och nu sitter jag här en vecka senare och kan inte förstå hur tiden kunde gå så fort.

Nä ska väl försöka sova men de är inte lätt när tankarna stormar i huvudet. Men måste vara lite utvilad i morgon iallafall eftersom jag får stor främmande.
Känns som att jag är den enda som inte kan sova.
vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det
sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det..
godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0