I want to be the air for you

okej igår kom ju då sofia och lena till Hertsön och umgicks. Vi prommade upp till ICA för inhandla oss lite mat att laga, vi bestämde oss för att äta nudlar och kyckling, både lätt att göra och billigt, de går även fort att laga ! Vi köpte även godis (a).  Sen trullade vi oss hem och började laga maten. Efter maten satt vi bara och degaa och pratade. Sen kom Eric och Danne förbi en snabbis, Eric var hugrig så jag bjöd han på lite mat haha! dom for efter en stund och då  satt vi oss och såg A live ? tror jag att den hette! SJUK FILM ! Men den var helt bra, eftersom de var baserad på en verklighet. Efter filmen så började vi snacka om vem som skulle ha överlevt längst i våran klass om vi  hade fastnat på alperna? elelr vart de nu var. eftersom filmen handlade om att de var ett flygplan krachat där, och ja massa. orkar inte förklara, ni som sett den fattar, och ni som inte sett den borde se den !! :) Men de var så vi kom in på samtalsämnet iallafall :p. Efter filmen , ja vad gjorde vi då? HAHAHAHA jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag skrattade  igår!! Jag tror ingen av oss har gjort det ! :D fyfan vad vi skrattade!  vi skrattade fan hela jävla kvällen tills vi däckade i sängen ! hahahah ! Aja de var iallafall grymt kul, går typ inte att förklara hur kul vi hade de! <3  Vi vaknade kring 1 typ :).  Och  så frågade Sofia om hon hade snarkat nå, för hon brukar göra de ibland och jag bah nää inte vad jag har hört och Lena bah nää har inte hört nå heller. Sen gick sofia på toa och Lena bah:
-Jag har sovit med öronproppar !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fan vad jag skrattade !! så sjukt kul :D !
Aja nä dom for hem efter ett tag och jag städae upp mitt rum och gick och duschade. Sen har jag nyss ätit, gissa vad jag ååt Sofia och Lena ;)  PIIIZZZZAAAAA :D:D:D synd att ni inte var kvar mamma hade tänkte bjuda er ;p. Aja nä nus ka jag försöka göra lite läxa pusspusss

 självklart cola på morgoenn ;) haha.  Mer bilder kommer nog på pix sen:)
I lOVE YOU GIIRLS !!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0