you are the sweetest boy ever ;)

Hahahhaaha ååh nej idag har de typ varit en rolig dag :D
först var de skola , vi gjorde klart vårat nyhets program typ ahah svin kul :D  Sen efter de så gick vi (Jag,alex,maja,lena,eric) in till stan och kollade runt =) Sen köpte jag en dumle för 10 kr och efter jag köpte fick jag värsta ångesten jag kunde verkligen inte äta den :s haha så jag gav den till Maja som glatt åt upp den :D haha sötunge !  vi hade de trevligt på stan som alltid ;).<33

Sen träffade jag Tove och då satte vi oss på bussen och när vi hade kommit typ vid örnäset så jag bah åh vi kunde ha gått hem tove bah: UT UT UT !!!! haha så då klev vi av och gick resten av vägen hem, HURTIGT ! :D haha men jag kan ju säga att de gick ju inte fort haha ! sen när vi gick efter vägen kom två killar som cyklade dom kanske var typ 7 eller nå, och så sa jag nå till Tove och lill killen bah
- ksjdihdf
jag bah:
- fan vad äcklig !
han bah:
- hksdjl
jag bah: fan vad störd gå och häng dig själv !!

haha ååh blev sjukt less på han seriöst haha ojoj !
 
hahahahahahaha och sen är de en lesbisk tjej eller okej hon är bi, som har addat mig på msn ! haha
ååh jag dör för ni skulle bara sett vad hon skrev till mig uuusch fyfan !

du är söt söt söt :) sötare får man leta efter ;)
haha våran nyhetsgrejs ;)
 you are my angel <3 =)
Jag älskar dig sjukt mycket tove <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0