Jag vill tacka dig för all den glädje du gett mig.

Var hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande inte är frisk, höll fan på kväva mig själv i morse typ. Japp nä nu ska jag sluta snacka om hur sjuk jag är har jag bestämt mig :p. Jag börjar typ bli frisk så de är ju bra :D !. Aja har inte alls gjort mycket idag  mina planer för dagen var att , göra klart alla jävla skit skolarbeten , städa och göra om min blogg :).  ja som ni ser har jag gjort om bloggen lite, HELT JÄLVA SJÄLV, eller lite lite hjälp av Johanna, tack sötis :).  Nu kommer Tove bli stolt över mig ;P . och jag vet att DU (tove) kommer säga "jag har  ändå finare blogg än dig" haha den kör hon alltid , men de är bara för hon är avis ;) . aja slutpratat om de ! . Nä nu ska jag faktiskt gå och äta och försöka få lite nya krafter till att göra klart allting, helst SAMHÄLLS..... Sen plocka upp i mitt rum , måste skynda mig så att jag och Tove hinner hänga gäng i hennes säng ikväll ;P   Så hejdååååå : )

Kommentarer
Postat av: johannan

haha, mona delade ut en massa IG-varningar på samhällsen i måndags, typ halva klassen eller kanske inte riktigt halva men till as många ;o

2008-11-12 @ 15:20:03
Postat av: Toveb

Sluta ljuga, så har jag aldig sagt ;) haha!

2008-11-12 @ 20:53:19
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0