sometimes it feels like you don´t care..

Kom en halvtimme försent i morse , morgonen var helt knas, de var som att tiden sprang iväg medans jag stog stil i mitt rum :s. haha. Aja kom  mig iallafall till skolan, lånade en kamera sen så trullade jag och Lena till kulltan för att forsätta med att ta kort på massa föreläsningar, inte så värst kul men de är då bättre än i skolaan iallafall. Idag tog även jag kort, vågade inte riktigt igår så Lena fotade bara haha (a) fast lena vågade inte egentligen heller men jag sa hela tiden till Lena:
- Men ingen bryr sig gå nu fram och ta kort !
hahhaha svin kul så gick hon!! nä jag är stolt över dig sötnos :D ! (y) OJ nu ska vi samlas sen sluta. och så ska jag och Lena gå på stan en stund sen ska vi hänga gäng hemma hos henne, uppdaterar senare lite mer om dagen sen när vi kommit hem till Lena :D ! pusspuss snyggingar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0